Monday, December 27, 2010

Entah...

Salam ukhuwah, salam sejahtera...

Mungkin dah terlalu lama blog ni x berusik,mungkin terlalu sibuk dengan pelbagai urusan sampai x sempat langsung nak usik blog ni. Dah terlalu usang,ade sarang labah-labah lg ni haa. Heheh. Nasib baik hanya di laman sesawang,kalau yg betul-betul punye  tak taw la nak jadi ape dengan blog ni.

Emm, sepanjang tidak menulis ni, banyak cerita,kisah, suka dan duka saya lalui. Tahun 2010 pun dah nak beransur dari kita dan tahun baru pula akan menyusul selepas ni. Jadi, pengalaman sepanjang setahun lagi ini menambahkan lagi usia kita yang semakin meningkat tua ni. Orang kata, “getting older means getting better”. Chewah!! Hehehehe... Jadi, semakin meningkat usia kita maka makin meningkat la kematangan kita,iman kita. Hmmm,tp kalau x meningkat gak camne??

Saye pn xtaw nak tulis ape ni, sebab mmg dah lame tak menulis ni. Mungkin, lepas ni akan bertambah baik mutu penulisan saye walaupun hanya sekadar merepek yang bukan-bukan aje.

Okey,sempena tahun baru yang bakal tiba tak lama lagi ni, saye mengucapkan selamat tahun baru kepada kawan-kawan semua. Semoga tahun yang mendatang ini akan memberi seribu kali pengalaman baru kepada kita dan akan menjadi seorang hamba yang semakin patuh menjalankan suruhannya dan melakukan sebanyak mungkin amalan. Azam tahun baru ni, harapannye nak jadi seorang yang semakin rajin, tak nak lagi bertangguh buat tugasan. Dan nak jadi orang yang baik. Azam korang semua ape plak? Korang fikirlah sendiri ea. Sebab tu azam korang,bukan azam saye. Ape-ape pun, mesti yang positif kan?

Sampai di sini saje coretan yang tak seberapa ni. Harap korang tak jemu-jemu meng-update blog korang,jangan jadi cam saye ni. “malas ea ko Adib,ape nak jadi la ngan ko ni..” Ayat yang selalu dengar.Cukup sampai di sini sahaja. Harap kita akan dapat bertemu lagi pada tahun depan. Selamat tinggal 2010, selamat datang 2011.....

3 comments: